Obsługa klienta przez email lub czat
Praca polega na zdalnej obsłudze klienta, komunikacja odbywa się drogą elektroniczną, pracownik odpowiada na pytania klientów, rozwiązuje ich problemy, udziela informacji o produktach lub usługach, wszystko to realizowane jest za pomocą poczty elektronicznej, alternatywnie poprzez platformę czatową, wymagana jest dobra znajomość języka polskiego, umiejętność jasnego formułowania myśli, cierpliwość w kontakcie z klientem, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta online, praca jest elastyczna czasowo, wykonywana zdalnie, z dowolnego miejsca z dostępem do internetu, istotna jest samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, terminowość w odpowiadaniu na zapytania klientów, dokładność i dbałość o wysoką jakość obsługi, oferowane jest wsparcie ze strony firmy, szkolenia z zakresu obsługiwanych produktów lub usług.
Podsumowanie wygenerowano automatycznie.Pełna treść oryginalnej oferty poniżej.
Dodatkowe szczegółowe informacje na temat tej oferty, otrzymasz kontaktując się bezpośrednio z ogłoszeniodawcą za pośrednictwem dostępnego poniżej formularza kontaktowego poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Oceń wynagrodzenie: Dokonaj oceny przyciskiem |
Rozwiń opcje kontaktowe: |
- Formularz kontaktowy
- Kontakt dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... » - Kontakt telefoniczny
- Telefon dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... »
Przesłane dane kontaktowe zostały zweryfikowane za pomocą kodu SMS wysłanego na numer podany w ofercie. Publikacja oferty nastąpiła po zweryfikowaniu podanego w ofercie numeru telefonu.
library_books Składanie latarenek » | |
library_books Skladanie dlugopisow » | |
library_books Wypełnianie ankiet » |
|